Armadyl Boss

Benodigd:
range level:     70+
spullen:           mithril grapple
 
Uitleg:
Rond het midden van de God War Dungeon hebben de vier goden Saradomin, Zamorak, Bandos en Armadyl hun eigen kamer. Armadyl's Eyrie is in het zuidwesten van de grot. Om in Armadyl's Eyrie te komen, heb je wel 70 Ranged nodig met een mithril grapple.
 
De generaal van Armadyl is Kree'arra en zit uiteindelijk in een aparte kamer achter het Armadyl's Eyrie. Om de deur van die kamer te openen moet je wel eerst 40 wezens van Armadyl doden. Je kunt de monsters in de kamer niet met melee aanvallen, omdat ze te hoog boven je vliegen. Deze monster, ook wel aviansies genoemd, vallen aan met Ranged en Magic. Het aantal wezens dat je doodt komt in je scherm te staan (deze 'killcount' teller zal weer op 0 komen als je de God Wars Dungeon verlaat). Kree'arra (level 210) is ook een Aviansie, echter zijn armen zijn samengevoegd bij zijn vleugels, wat hem een gigantisch lichaam geeft.
 
Kree'arra's hulpjes zijn:
- Wingman Skree (level 146)
- Flockleader Geerin (level 146) en
- Flight Kilisa (level 146).
 
Zijn hoofdaanval is een ranged aanval die lijkt op wervelwinden met een maximum hit van 1500.
Het is daarom slim om protect from ranged aan te zetten.
De blauwe wervelwinden zijn zijn magie aanvallen, maar die hitten niet meer dan 250-300.
Zijn laatste aanval is een melee aanval, maar die gebruikt hij niet, behalve als iemand recht onder hem gaat staan en daarmee hit hij maximum 510.
Zorg ervoor dat hij niet bij de deur is als je naar binnen gaat om een melee aanval te voorkomen.
 
Kree'arra heeft een prayer altar in zijn kamer, helaas kun je die maar één keer in de 10 minuten gebruiken.
 
 

 

 

_______________________________________________________________________________________

 is